021 22254005
ثـبت نــام / ورود
حــساب کــاربــری

نصب و تعمرات آیفون تصویری تابا ( 9 ماه گارانتی )

با پیشرفت تکنولوژی و ورود آیفون های تصویری به بازار ایران و ورود برندهای مختلف که یکی از آنها کوماکس می باشد، سازندگان ایرانی برای عقب نماندن ار رقبا و رقابت با سازندگان خارجی تصمیم به تولید و عرضه ی آیفون های تصویری چهارسیمه نمودند و شرکت هایی مانند تابا و تابان در بازار  نظیر تابا و تابان نیز شروع به تولید و توزیع آیفون های تصویری نمودند. 
تعمیرات آیفون تصویری تابا توسط تهران ایمن انجام می شود
در این مطلب تعمیرات آیفون تصویری تابا ( تابان ) را به سه قسمت کلی تقسیم بندی می کنیم.
تعمیرات تخصصی مانیتور آیفون تابا
تعمیرات تخصصی پنل بیرونی آیفون تابا
تعمیرات تخصصی و نگاهی دقیق به سیم کشی تابا
با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر کردیم آیفون های تصویری تابا بر خلاف آیفون های تصویری برند دیگر مثل آیفون تصویری سیماران و کوماکس از ترتیب سیم یک به چهار برخوردارند که این تمایز این آیفون ها را در بازار متفاوت و پر فروش تر کرده است. این به این معنی می باشد که سیم شماره یک در آیفون تابا همان سیم شماره چهار در آیفون های تصویری کوماکس و سیماران است.
در آیفون های تصویری تابا برق دوربین پنل از ترانس بیرونی گرفته شده است در صورتی که در آیفون های تصویری کوماکس برق دوربین نیز از آیفون داخلی تغذیه میشود.
مانیتور های داخلی در واقع همان پنل های داخل هر واحد هستند که بیشترین تعمیرات مربوط به آنها بوده و در صورت خرابی هرکدام از این مانیتور ها تنها مشکل از همین واحد بوده و به دیگر سیستم ها آسیب نمی رساند. این مانیتورها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که به توضیح مختصری از هر کدام می پردازیم.  از اجزای آیفون تصویری برد تغذیه، برد صدا، برد تصویر و کیبرد می باشد. برد تغذیه آیفون های تصویری تابا مانند آیفون های تصویری چهارسیمه مانند کوماکس و سیماران و سوزوکی می باشد و جهت تغذیه مانیتورداخلی واحدها از برد تغذیه سوییچینگ بهره میبرند که وظیفه اصلی این برد تغذیه مدار صوت و مدار تصویر است و برای روشن نمودن هر آیفون تصویری این برد لازم می باشد
جزء دیگر آیفون های تصویری تابا برد صدا می باشد که با آیفون های دیگر مشترک می باشد و در واقع اصلی ترین قسمت یک آیفون تصویری را شکل می دهد و وظیفه این قطعه ارتباط دادن کلیه بخش های یک آیفون تصویری می باشد. به طور کلی وظایف این ، رگوله کردن ولتاژ جهت تغذیه برد تصویر، سوییچ نمودن کلیه بخش ها، ارتباط دهنده برد تغذیه با دیگر قسمتها، ارتباط دهنده دهنی آیفون با مدارات آمپلی و ... می باشد.
تمامی بردهای الکترونیکی همانند بردهای صوت در بازار امروزی به دو نوع از نظر تجهیزات الکترونیکی به دو قسمت SMD. DIP تقسیم بندی می شوند.بردهای صوتSMD  از نوع به معنی تجهیزات کوچک شده بردهای دیپ می باشد این نوع از بردها هم از نظر کارایی دارای نویز و پارازیت کمتر بوده و انرژی کمتری در آنها به صورت گرما هدر می رود و در نتیجه دارای طول عمر بالاتری نسبت به بردهای دیپ می باشند. نخستین بردهای تولید شده در الکترونیک است بردهای DIP می باشد. این همان قطعات شناخته شده در میان مردم از تجهیزات الکترونیکی است که در دوران تحصیل آنهارا فراگرفتیم. این بردها جهت تعمیرات تخصصی آیفون تابا یا تابان بسیار راحت تر تعمیر شده و نسبت به بردهای SMD کمی دارای نویز بیشتر و دارای حرارت هدر رفته می باشند.
میکروسوییچ همانطور که از نامش پیداست در آیفون تصویری تابا وظیفه تغییرتصویر و صدا را دارد و در صورتی که این قطعه خراب شود، صدای رفت یا برگشت یا هر دو ضعیف می شود، صدای رفت یا برگشت یا هر دو قطع می شود، صدای زنگ در مانیتور کاملا از بین می رود اما تصویر مانیتور قطع نمی شود.برای تعمیر میکروسوییچ آیفون تصویری تابا  با شستشوی قطعه به وسیله ی الکل یا اسپری های مخصوص این عملیات را انجام دهید در صورت برطرف شدن مشکلات نیازی به تعویض قطعه نمی باشد ولی درصورتی که با شستشو مشکل برطرف نگردید تنها راه برطرف کردن آن تعویض قطعه الکترونیکی می باشد. مورد بعدی تعمیرات برد تصویر می باشد . این برد وظیفه تبدیل سیگنال ها به تصویر را دارند و در بیشتر مواقع این قسمت تعویض می شود و نیازی به تعمیر به دلیل تخصصی بودن ندارد. 
تعمیرات مربوط به کیبورد یا برد دکمه ها در آیفون تصویری تابا به این صورت می باشد که کیبرد در آیفون تصویری تابا به هیچ عنوان دچار سوختگی نخواهد شد و تنها دلیل خرابی هر برد کلیدی خرابی در شاستی زنگ خواهد بود که تست این قطعه بسیار راحت و توسط مولتی متر و بازر انجام میگردد.نصب و تعمیرات آیفون تصویری تابا در تهران توسط شرکت تهران ایمن انجام می شود . در صورت تمایل می توانید با تلفن 02144557008 تماس بگیرید .
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق مجموعه تهران ایمن می باشد.