021 22254005
ثـبت نــام / ورود
حــساب کــاربــری

تعمیر آیفون تصویری در تهران | کمتر از 2 ساعت | گارانتی کتبی | 02144557008

قبلا از اینکه بخواهیم درباره آیفون تصویری و تعمیر آیفون تصویری توضیح دهیم ، چنانچه نیاز به تعمیرات آیفون تصویری دارید ، می توانید با شماره 02144557008 تماس بگیرید .
تعمیر آیفون تصویری

روند سفارش خدمات نصب و تعمیرات آیفون تصویری

جهت تماس با کارشناسان حرفه ای و با تجربه تهران ایمن برای تعمیرات آیفون تصویری می توانید با شماره 02144557008 تماس بگیرید تا کمتر از دو ساعت در هر منطقه از تهران، تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شود.

نصب و تعمیر برندهای معروف آیفون تصویری

نصب و تعمیر برندهای معروف آیفون تصویری نیاز به تعمیرکاران و نصابانی دارد که در این زمینه تجربه و سابقه کافی داشته باشند. افراد تازه کار نه اینکه از پس انجام تعمیر بر نیایند، اما گزینه مناسبی برای تعمیر برندهای معروف نیستند و ممکن است از پس حل این مشکل بر نیایند. در این حالت شما مجبورید کار خود را به فرد دیگری بسپارید و هزینه ای مازاد نیز پرداخت کنید. پس بهتر است پیش از انتخاب نصاب و تعمیرکار، همه موارد مهم را در نظر بگیرید و کار خود را به یکی از آن ها بسپارید. برندهای آیفون تصویری بسیار متنوع اند و هر کدام از آن ها قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. سعی کنید هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که شامل خدمات پس از فروش باشد و قطعات آن به فراوانی در بازار یافت شود.

انواع ایرادات شایع آیفون تصویری

عمده مشکلاتی که در عملکرد آیفون تصویری شما نقص ایجاد می کند، مربوط به سیم کشی برق ساختمان است که حل کردن آن معمولا وقت بسیاری می طلبد. اما همه مشکلات نیز به سیم کشی ساختمان مربوط نمی شود. در ادامه مطلب به ذکر شایع ترین مشکلات در آیفون تصویری می پردازیم. این موارد را با دقت بخوانید. به احتمال زیاد، مشکل شما هم در همین لیست می باشد. 
۱. صفحه کاملا سیاه شده و هیچ تصویری نشان داده نمی شود. 
۲. تصویر افراد در آیفون به درستی نمایش داده نمی شود. 
۳. عدم انتقال صدا (صدای زنگ آیفون از بیرون منزل شنیده می شود ولی درون منزل نه) 
۴. تصویر برفکی است. 
۵. تصویر پرش دارد. 
۶. صدای ناهنجاری (مانند خش خش) از گوشی آیفون شنیده می شود.
۷. در باز کن کلیه واحدهای ساختمان از کار افتاده است.
در صورت تمایل می توانید مطلب مشکلات رایج آیفون تصویری را نیز مطالعه نمایید.

هزینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری

ممکن است کار ساختمان شما به تازگی تمام شده باشد و هیچ سیم کشی داخلی انجام نشده باشد. در این صورت نصاب آیفون تصویری علاوه بر هزینه نصب، هزینه سیم کشی و متریال استفاده شده را از شما درخواست می کند. اما اگر بستر سیم کشی شما فراهم باشد، شما تنها هزینه نصب را خواهید پرداخت. ما در تهران ایمن سعی می کنیم  ، مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را همزمان به مشتریان خود ارائه دهیم.

حداکثر قیمت میانگین قیمت کمترین قیمت
390،000 تومان 175،000 تومان 45،000 تومان

تعرفه بر اساس نوع خدمات :

کابل کشی آیفون + داکت کشی برای هر متر 6،000 تومان
کابل کشی آیفون + سربندی برای هر متر 4،400 تا 5.500 تومان
تست سیم کشی برای واحد 38،000 تومان
تعویض قطعات داخلی 45،000 تا 75،000 تومان
تعویض و تعمیر برد 45،000 تا 75،000 تومان
تعمیر پنل آیفون یا گوشی آیفون 115،000 تومان

تعمیرات برند های مختلف آیفون تصویری ، هزینه های متفاوتی دارد و نمی توان هزینه دقیقی برای تمامی برند ها مشخص کرد . بعنوان مثال تعمیرات برند تابا ممکن است از برند آیفون تصویری پاناسونیک بیشتر باشد . طی تجربه ای که تاکنون داشته ایم ، معمولا چنانچه سیم کشی ساختمان شما مشکلی نداشته باشد ، هزینه تعمیر آیفون تصویری ، رقم قابل توجهی نخواهد شد ، منتهی اگر سیم کشی داخلی ساختمان شما خراب باشد ، ممکن است هزینه های دیگری نیز به هزینه های قابل پرداخت شما اضافه شود . 

خدمات نصب و تعمیرات آیفون تصویری

شما برای نصب و یا تعمیرات آیفون تصویری خود می توانید با تهران ایمن تماس بگیرید.  تعمیرکاران تهران ایمن با حاضر شدن در محل، عمل عیب یابی و یا نصب را انجام می دهد .
خدمات نصب و آیفون تصویری شامل موارد زیر است: 
تعویض و تعمیر قطعات برد 
تعویض و تعمیر پنل آیفون
تعویض و تعمیر لامپ تصویر
اصلاح در سیم کشی و برطرف کردن مشکل قطعی
برطرف کردن مشکل صدای ممتد زنگ آیفون
برطرف کردن صدای ناهنجار در آیفون
برطرف کردن مشکل پرش تصویر و یا تصویر برفکی
در صورت وجود هر کدام از ایرادات ذکر شده می توانید با شماره 02144557008 تماس بگیرید.

انواع آیفون تصویری

از نظر نوع کارکرد آیفون های تصویری به دو دسته آیفون تصویری آنالوگ و آیفون تصویری دیجیتال  تقسیم می شوند. در صورت تمایل می توانید مقایسه این دو نوع آیفون تصویری را در این مطلب مطالعه کنید.
تعمیرات آیفون تصویری آنالوگ
آیفون های تصویری آنالوگ در ساختمان های چند واحدی کوچک کاربرد دارند. در این نوع آیفون های تصویرییک پنل بیرونی وجود دارد که بر روی نمای بیرونی ساختمان تعبیه می شود و به ازای هر واحد دکمه ای بر روی این پنل وجود دارد. شما با فشردن دکمه مربوط به هر واحد، تصویر و صدای خود را از طریق میکروفن و دوربین به مانیتور داخل ساختمان ارسال می کنید. استفاده از آیفون تصویری آنالوگ در آپارتمان هایی با بیش از ۳۰ واحد جوابگو نیست و به مرور زمان با مشکلاتی مانند تداخل زنگ واحدهای مختلف ، زنگ نخوردن آیفون یک واحد ، تداخل تصویر و غیره می شود. علاوه بر این آیفون های تصویری دیجیتال مزایا و امکانات ویژه ای دارند که آیفون های تصویری آنالوگ از آن بی بهره اند. 
مشکلات رایج در آیفون های تصویری آنالوگ
بسیاری از مشکلات آیفون های تصویری آنالوگ مربوط به سیم کشی اولیه ی ساختمان می باشد. اما علاوه بر ایراد در سیم کشی، مشکلات دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به صورت تیتر وار بیان می کنیم.
1. صفحه ی نمایشگر آیفون برفکی می باشد. 2. زنگ آیفون به صورت ممتد نواخته می شود. 3. صفحه ی نمایشگر آیفون سیاه شده است. 4. صدای زنگ آیفون از داخل ساختمان به گوش نمی رسد. 5. صدا های نا هنجاری از آیفون شنیده می شود. 6. تصویر افراد در صفحه ی مانیتور آیفون مشاهده نمی شود.
تعمیرات آیفون تصویری دیجیتال
آیفون تصویری دیجیتال کارکردی متفاوت با آیفون تصویری آنالوگ دارد. این نوع آیفون ها نیز دارای یک پنل در نمای بیرونی ساختمان هستند. به جای اینکه برای هر واحد یک دکمه اختصاص داده شده باشد، یک کد به هر یک تخصیص داده شده و شما با وارد کردن آن کد، صدا و تصویر خود را به مانیتور داخل ساختمان منتقل می کنید.
بنابراین با وارد کردن کد و فشردن دکمه زنگ، صاحبخانه از وجود شما در پشت درب مطلع می شود. 

مهم ترین ویژگی های آیفون تصویری های روز دنیا

قابلیت عکسبرداری و ذخیره عکس از فرد پشت درب / قابلیت فیلمبرداری و ذخیره فیلم / قابلیت ذخیره صدا / امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف ساختمان (اینترکام) / برخورداری از صفحه نمایش در دو مدل رنگی و سیاه سفید / امکان انتخاب صدای زنگ / کیفیت بالای تصویر و وضوح صفحه نمایش / برخورداری از منوی چند زبانه /  امکان استفاده از حافظه جانبی / ظرفیت بالای حافظه داخلی / امکان اتصال به دوربین مدار بسته  / دارا بودن تقویم و ساعت / مجهز بودن به دماسنج / امکان مشاهده چندین تصویر در کنار هم / امکان ارتباط با تلفن همراه / امکان اتصال به دوربین مدار بسته ساختمان / امکان اتصال به دوربین های اضافه / امکان دایورت تماس از واحدی به واحدی دیگر / امکان باز کردن درب پارکینگ و ورودی به صورت همزمان / قابلیت تغییر صدا / دارای بدنه ی ضد آب / قابلیت نصب توکار

تعمیر انواع آیفون تصویری با برند های مختلف ایرانی و خارجی

تعمیرات انواع آیفون تصویری با برند های مختلف ایرانی و خارجی توسط تهران ایمن انجام می گردد. برخی از این برند ها عبارت اند از : آیفون تصویری کوماکس- آیفون تصویری سیماران - آیفون تصویری تابا الکترونیک - پاناسونیک - سوزوکی - تکنما  - سامسونگ - اف اف تکنولوژی - کالیوز - کامکث - کوکوم  - آلدو – فرمکس – هیوندای

گارانتی تعمیر آیفون تصویری

به عنوان یک مشتری انتظار دارید که مشکل آیفون تصویری تان در کمترین زمان ممکن حل شود و همچنین با هزینه ای به صرفه انجام گیرد. ما نیز نیاز مشتریان مان را درک می کنیم و به شما این تضمین را می دهیم که تعمیرکاران تهران ایمن ما در زمینه عیب یابی و تعمیر آیفون های تصویری مختلف حرفه ای هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. تمامی خدمات تهران ایمن دارای گارانتی کتبی 9 ماهه می باشد .

گارانتی تعمیر آیفون تصویری

آیا تعمیر آیفون تصویری به صرفه است؟

دقت داشته باشید که آیفون تصویری در این سال ها با توجه به افزایش قیمت ارز، ارزش زیادی پیدا کرده است. به طوری که اگر بخواهید یک آیفون تصویری جدید تهیه کنید، باید هزینه خیلی زیادی را برای این کار در نظر بگیرید. این در حالی است که تعمیرات آیفون تصویری می تواند خیلی به صرفه تر و منطقی تر از خرید یک گزینه جدید باشد. آیفون های تصویری معمولا دچار یکسری ایراداتی می شوند که خیلی راحت می تواند توسط یک متخصص با تجربه تعمیر شود. به همین دلیل هم پیشنهاد ما این است که این محصول را ایرادیابی و به دست تعمیر بسپارید.

انواع ایرادات آیفون تصویری کدام اند؟

دقت داشته باشید که برای تعمیر درست این محصول، باید حتما بتوانید ایرادات آن را به خوبی شناسایی کنید. این ایرادات معمولا در آیفون های مختلف یکسری علامت هایی دارند که می توانند در تشخیص این ایرادات کمک کننده باشند. اکثر ایراداتی که در یک آیفون تصویری به وجود می آیند، قابل تعمیر هستند و می توان با برطرف کردن آن ایراد، دستگاه را به حالت اولیه آن برگرداند. گاهی اوقات نیز این ایراد به گونه ای است که آیفون نیاز به تعویض یک قطعه خواهد داشت. اما باز هم تعویض قطعه خیلی به صرفه تر از خرید یک نمونه جدید است. در خیلی از موارد نادر، ممکن است ایراد آن خیلی پیچیده و قابل اصلاح نباشد و مجبور به تعویض کل آیفون باشید. در ادامه به برخی از ایرادات خیلی شایع این دستگاه خواهیم پرداخت.
1. چرا صدای گوشی آیفون تصویری قطع شده است؟
گاهی اوقات ممکن است با مشکل قطع شدن صدای گوشی این دستگاه مواجه شوید. در چنین حالتی، شما نمی توانید به وسیله گوشی، صدای کسی که بیرون از خانه قرار دارد را بشنوید. این مشکل جزو مشکلاتی است که در خیلی از آیفون ها بروز پیدا می کند و خیلی از افراد با این مشکل مواجه هستند. سه علت برای این مشکل تعریف کرده اند؛ گاهی اوقات به دلیل این که بلندگوی این دستگاه سوخته است، نمی توانید صدای مخاطب را بشنوید. در چنین مواقعی باید برای تعویض بلندگوی آن اقدام کنید.
گاهی اوقات هم این مشکل به این دلیل بروز پیدا می کند که قطع کن مانیتور دستگاه، سولفاته شده است. در چنین حالتی، به دلیل این که این قطعه دچار آلودگی شده است، باید نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد و با همین اقدام خیلی ساده، این مشکل برطرف می شود. گاهی اوقات هم مشکل از خود آیفون تصویری داخل خانه نیست؛ ممکن است میکروفنی که روی آیفون درب نصب شده است، سوخته باشد و در نتیجه مخاطب هرچه تقلا کند، نمی تواند صدای خود را به شما برساند. در چنین حالتی نیز باید این میکروفن را تعویض نمایید.
2. چرا صدای زنگ آیفون قطع شده است؟
گاهی اوقات نیز پیش می آید که مخاطب دست خود را روی زنگ می گذارد، اما شما هیچ صدایی نمی شنوید. این مشکل نیز جزو ایرادات خیلی شایع به خصوص در زمان بارندگی است. البته این نکته را مد نظر قرار دهید که قبل از هر کاری، تنظیمات خود آیفون را چک کنید. چرا که در برخی موارد، این تنظیمات بر هم خورده و نیاز به اصلاح دارند. در صورتی که مشکلی در تنظیمات به وجود نیامده باشد، بهتر است ظن خود را به میکروفن خروجی آیفون بیندازید. میکروفن های خروجی آیفون ممکن است در زمان بارندگی یا هر وضعیت دیگری دچار آسیب و سوختگی شوند. در این صورت، شما زنگ آیفون را هم نخواهید شنید. 
دقت داشته باشید که گاهی اوقات، این مشکل به همراه برخی مشکلات دیگر بروز پیدا می کند. در چنین مواقعی، تشخیص ایراد خیلی راحت تر صورت می گیرد. به عنوان مثال، در صورتی که شما هم صدای زنگ و هم صدای مخاطب را نشنوید، احتمال خیلی زیاد، کیت ملودی دستگاه شما دچار مشکل شده است. در چنین مواقعی، چاره ای جز تعویض این قطعه نخواهید داشت. توجه داشته باشید که اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید و با چنین مشکلی مواجه شده اید، حتما این مشکل را از سایر ساکنین نیز پرس و جو کنید. چرا که اگر مشکل فقط به خانه شما محدود نشده باشد، احتمال خیلی زیاد، خروجی های تغذیه دچار مشکل شده اند.
3. چرا تصویر آیفون تصویری خانه ما سیاه شده است؟
سیاه شدن تصویر در آیفون های تصویری خیلی آزار دهنده است؛ چرا که آیفون تصویری برای این است که شما بتوانید مخاطب پشت درب خانه را مشاهده نمایید. در صورتی که این امکان برای شما وجود نداشته باشد، آن آیفون دیگر با آیفون های معمولی هیچ تفاوتی نخواهد داشت. در خیلی از موارد، این مشکل به تنهایی بروز پیدا می کند؛ این یعنی سایر قسمت های آیفون به خوبی و همانند سابق کار می کنند، فقط شما نمی توانید تصویر مخاطب را مشاهده نمایید. این مشکل به دو صورت بروز پیدا می کند؛ در مورد اول تصویر به طور کامل سیاه شده است و نمی توانید هیچ چیزی مشاهده نمایید. در حالت دوم، تصویر کمی دیده می شود، اما امواج آن به قدری است که اصلا تصویر واضحی از مخاطب نمی بینید.
در حالت اول، ابتدا باید به سراغ چک کردن وضعیت سیم ها و سوکت های دوربین پنل بروید. در صورتی که این سوکت ها مشکلی نداشته باشند، احتمال خیلی زیاد، خود دوربین دچار مشکل شده است و باید تعویض شود. اما اگر حالت دوم وجود داشته باشد، احتمالا یک سیم برق از کنار سیم اصلی این دستگاه می گذرد. در چنین مواقعی، با توجه به نویزی که ایجاد می شود، تصویر واضحی از مخاطب خود مشاهده نخواهید کرد. البته گاهی اوقات هم مشکل مربوط به خازن تغذیه این دستگاه باشد.
4. چرا آیفونم درب را باز نمی کند؟
خیلی از افراد از این که آیفون نمی تواند درب خانه را باز کند، شکایاتی دارند. این مشکل هم خیلی شایع است و هم این که می تواند خیلی آزار دهنده باشد. اولین شکی که می توان داشت، به ترانس تغذیه این دستگاه است. اگر ترانس تغذیه دستگاه دچار مشکل شده باشد، درب خانه توسط آیفون باز نخواهد شد. گاهی اوقات هم فقط مشکل از فیوز داخل این ترانس است. در صورتی که آیفون به خوبی کار می کند، شاید مشکل از کشنده قفل درب باشد. گاهی اوقات به دلیل مشکلی که در قفل یا این کشنده وجود دارد، درب خانه توسط آیفون تصویری باز نمی شود. 
این مشکل جزو آزاردهنده ترین ایراداتی است که یک آیفون تصویری می تواند به آن دچار شود. دقت داشته باشید که در ابتدا باید وضعیت میکروفن آن را چک کنید. در خیلی از مواقع، ممکن است به علت خرابی میکروفن، چنین صدای ناهنجاری تجربه کنید. گاهی اوقات هم باید چک کنید که فلزی در نزدیکی برد این دستگاه قرار نگرفته باشد. چرا که سبب چنین مشکلی می شود.
6. چرا از آیفون خانه صدای بوق و نویز می شونم؟
معمولا خود سازندگان چنین دستگاه هایی، از دو پتانسیومتر برای کاهش نویز و صدای بوق دستگاه استفاده می کنند. به همین دلیل هم در حالت معمولی چنین صدایی را نمی شنوید. البته این مشکل با کم کردن صدای دستگاه قابل حل است. در مواردی که این مشکل برطرف نشود، بهتر است آن را به دست تعمیر بسپارید. 
7. چرا مانیتور آیفون خانه ما خاموش نمی شود؟
اگر دقت کرده باشید، مانیتورهای آیفون های تصویری طوری طراحی شده اند که بعد از مدت مشخصی که بلا استفاده باقی می مانند، خود به خود خاموش می شوند. اما گاهی اوقات ممکن است آیفون با این مشکل مواجه شود که مانیتور آن دائم روشن بماند. در چنین مواقعی، در ابتدا باید زنگ واحد را بررسی کنید تا گیر نکرده باشد. در صورتی که زنگ گیر کرده باشد، چنین مشکلی برای آیفون به وجود می آید. گاهی اوقات هم نرم افزار خود محصول به مشکل می خورد و تعمیر آن کار هر کسی نخواهد بود.

چرا تهران ایمن را برای تعمیر آیفون تصویری خود انتخاب کنیم؟

ما در مجموعه خود از کارشناسان و متخصصان با تجربه ای بهره گرفته ایم تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، عیب و ایراد دستگاه های مختلف را پیدا کنند. به علاوه، ما روزانه در حال آپدیت دانش فنی نیروهای خود هستیم تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، بتوانند آن را برطرف سازند. این را هم در نظر داشته باشید که کار نیروهای ما تعمیر است نه تعویض؛ به همین دلیل هم در ابتدای کار، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تعمیرات لازم را انجام دهند. در صورتی که عیب محصول شما قابل تعمیر نباشد، قطعات را با بهترین و ارزان ترین قطعات جایگزین خواهیم کرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق مجموعه تهران ایمن می باشد.