021 22254005
ثـبت نــام / ورود
حــساب کــاربــری

چرا صفحه آیفون تصویری آبی می شود

آبی شدن ایفون تصویری
با نصب آیفون های تصویری می توانید رفاه و امنیت را به ساختمان خود بیاورید؛ به همین خاطر نیاز است تا در صورت دیدن و فهمیدن کوچک ترین مشکلی در تصویر دستگاه، نسبت به تعمیر  آیفون تصویری  اقدام کرد.
به طور کلی قطعات الکترونیکی طول عمر مشخصی دارند و برای اینکه ماندگاری و طول عمرشان بیشتر شود، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.آیفون های تصویری از آنجا که دارای قطعات الکترونیکی سخت افزاری در حد میکرو یا نانومتر هستند، ممکن است بعد از مدتی دچار آسیب شوند.
آیفون تصویری از لوازم برقی حساس است که پس از مدتی دچار مشکل می شود. تعمیر آیفون هنگامی که ایراد آن را بدانید کاری بسیار ساده است.یکی از عیب های رایجی که در آیفون های تصویری دیده می شود این است که رنگ مانیتور آبی دیده می شود. اصلی ترین تفاوت این دستگاه با آیفون صوتی در نشان دادن تصویر است. با ورود آیفون های تصویری امنیت به داخل خانه ها راه یافته است. با وجود آیفون های تصویری می توانید در حالی که در خانه خود نشسته اید درب منزل را با اطلاع از این که چه کسی پشت درب است باز کنید. 
زمانی که شما با تصویر آبی در صفحه آیفون خود مواجه می شوید این سوال برای شما پیش می آید که چه چیزی باعث به وجود آمدن این مشکل شده است؟ آبی شدن تصویر در آیفون نشان دهنده این است که یک مشکل فنی در دستگاه به وجود آمده است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را خاموش کرده و برق اصلی آن را نیز قطع کنید‌. اصلی ترین دلیل خرابی آیفون اشکال در ال سی دی دستگاه است؛ اگر مانیتور خراب باشد تصویر بر رویLCD دیده نخواهد شد برای برطرف نمودن این ایراد بایستی ال سی دی خراب شده را با یک ال سی دی سالم تعویض کنید. 
امکان تعمیر ال سی دی دستگاه وجود ندارد ولی می توان قطعه آن را تعویض نمود حتما برای این کار از یک تعمیر کار متخصص در این زمینه کمک بخواهید.اگر برد ال سی دی آسیب ببیند سیگنال ها به تصویر تبدیل نمی شوند. در این صورت مانیتور هم تصویری نمایش نمی دهد. پس از بررسی مانیتور و برد ال سی دی نوبت به سیم کشی آیفون می رسد. اگر چنان چه اشکال در سیم کشی و یا قطعی در مدار سیم کشی باشد باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. تعمیر آیفون تصویری و سیم کشی های آن نیاز به تخصص دارد. 
یکی دیگر از دلایل آبی شدن صفحه نمایش این است که دوربین پنل جلویی خراب شده باشد و همه واحد های دیگر نیز با این مشکل مواجه می شوند در این وضعیت لازم است از یک مانیتور سالم برای تشخیص استفاده شود. تعمیر کار آیفون می تواند با متصل کردن مانیتور به پنل دستگاه عملکرد دوربین را بررسی کند. پیدا کردن عیوب آیفون یک کار کاملا تخصصی است. قطعات دستگاه با توجه به حساس بودن شان نباید دست کاری شوند برای پیدا کردن علت آبی شدن تصویر، مانیتور دستگاه را به هیچ وجه باز نکنید.
در صورت نیاز می توانید برای تعمیر آیفون تصویری خود از کارشناسان تهران ایمن نیز استفاده نمایید.
در صورتی که آیفون تصویری شما مشکلات دیگری را دارد می توانید مقاله مشکلات رایج آیفون تصویری را نیز مشاهده کنید .
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق مجموعه تهران ایمن می باشد.