021 22254005
ثـبت نــام / ورود
حــساب کــاربــری

در مورد آیفون های تصویری بیشتر بدانیم | چیزهایی که در مورد آیفون تصویری نمی دانید !

آیفون تصویری یک سیستم ارتباطی است که بین شما و مراجعه کننده ارتباط برقرار می کند و علاوه بر انتقال صوت، تصویر فرد پشت درب را نیز به مانیتور منتقل می کند. استفاده از این وسیله کاربردی آسایش را برای ساکنین به ارمغان می آورد. وقتی کسی زنگ درب را می زند شما می توانید قبل از باز کردن درب، تصویر وی را مشاهده نمائید و در صورت تمایل درب را باز کنید. آیفون تصویری یک امتیاز برای ساختمان محسوب می شود و در حال حاضر مستاجرین و مالکان به دنبال خانه هایی هستند که مجهز به این وسیله باشند و در حال حاضر کمترین منزل و مکانی یافت می شود که فاقد این نوع سرویس باشد. 
آیفون تصویری برای اپارتمان
حضور این نوع دربازکن ها باعث می شود دیگر هیچ نگرانی در مورد امنیت ساختمان و حضور افراد ناشناس در آن وجود نداشته باشد زیرا ساکنین با رویت تصویر مراجعه کننده و شناخت وی درب را باز می کنند و نیازی به باز کردن درب بدون شناخت افراد نیست.
در دنیای پر رقابت امروزی، تولید کنندگان به دنبال تولید آیفون های مدرن با کارایی و شکل متفاوت هستند و همین امر رقابت بین سازندگان این محصول را تشدید نموده است. با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه تجهیزات برقی از جمله آیفون شاهد تنوع عظیمی از طرح ها و مدل ها خواهید شد. دربازکن های تصویری با برندهای ایرانی و خارجی از جمله سامسونگ، الکتروپیک، سیماران، کوماکس، ویدکس، تکنما، هیوندای و … در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود نسبت به خرید مدل دلخواه اقدام نمائید. این برندها با توجه به قابلیت هایی نظیر صفحه نمایشگر لمسی، حافظه داخلی، قدرت رزولوشن، کیفیت تصویر، اندازه مانیتور و … دارای قیمت های متفاوت هستند.
معرفی آیفون تصویری
دربازکن های تصویری که امروزه در بازار به فروش می رسند تصاویر را به صورت رنگی یا سیاه و سفید نمایش داده و از قابلیت ضبط صدا و تصاویر برخوردار هستند. در ساختمان های نوساز خصوصاً آپارتمان های چند طبقه، نصب آیفون تصویری یک الزام است. این وسیله فضایی امن برای ساکنین فراهم می کند و از ورود افراد غریبه به داخل ساختمان ممانعت می نماید. دربازکن های تصویری مدرن این قابلیت را دارند که هنگام خروج از منزل بتوانید زنگ واحد خود را به زنگ واحدهای دیگر دایورت کنید تا در زمان غیبت شما پاسخگوی افراد مراجعه کننده باشند. علاوه بر آن این آیفون ها امکان برقرای ارتباط بین واحدها را فراهم می کنند و ساکنین می توانند توسط آیفون با یکدیگر به مکالمه بپردازند. سیستم دربازکن های امروزی بدین صورت است که شما می توانید کنترل آنها را با موبایل به عهده بگیرید. زمانی که از ساختمان خارج می شوید زنگ را به موبایل یا یک تلفن ثابت دایورت کنید تا متوجه حضور افراد پشت درب شوید. با این ویژگی هم می توانید تصویر افراد را مشاهده و هم در صورت تمایل درب را برای آنها باز کنید. درباز کن تصویری امکان باز نمودن چندین درب را نیز میسر می نماید. برخلاف دربازکن های قدیمی، نمونه های اخیر قابلیت ضبط صدا و تصویر را نیز دارند.
با پیشرفت تکنولوژی، تمایل افراد به استفاده از آیفون تصویری بیشتر شده است. آنها حاضر به پرداخت هزینه بیشتر و تامین امنیت برای محل زندگی خود هستند. آیفون ها با قابلیت های متفاوت خود جایگاه ویژه ای در فروشگاه های عرضه لوازم برقی پیدا کرده اند. وجود آنها نه تنها آسایش و راحتی را به ارمغان می آورد بلکه تاثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی خواهند گذاشت. آیفون های تصویری به صورت کلی به سه دسته طبقه بندی می شوند. برخی از آنها که امروز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، تصاویر را به صورت سیاه و سفید نشان می دهند و از قابلیت ضبط آنها مستثنی هستند. نمونه های دیگر که دارای مانیتور رنگی هستند، تصاویر را بدون ضبط کردن، به صورت رنگی به نمایش می گذارند.
آیفون های مدرن امروزی که جزء دسته سوم محسوب می شوند مجهز به کارت حافظه هستند و تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نشان میدهند. با استفاده از این آیفون ها می توان صدا و تصاویر را ضبط نمود اما به هر حال تاثیر بسیار زیاد این نوع دستگاه در منازل را نباید نادیده گرفت و می توان گفت تاثیر بسیار فراوانی در همه ی جوانب از جمله امنیتی گذاشته است. همچنین با توجه به پیشرفت آیفون های تصویری ، تعمیرات آیفون تصویری نیز نیاز به تخصص خاص خودش دارد و معمولا افراد عادی و بدون تجربه در تعمیر آیفون های تصویری جدید ناتوان می باشند .
مقالات دیگری که در رابطه با آیفون تصویری در سایت منتشر شده است :
مزایای استفاده از آیفون تصویری  /  ویژگی های یک آیفون تصویری خوب   /   بررسی مشکلات رایج آیفون های تصویری
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق مجموعه تهران ایمن می باشد.