021 22254005
ثـبت نــام / ورود
حــساب کــاربــری

مرکز تعمیرات جک درب پارکینگ با بهترین قیمت و کیفیت در تهران

قبل از شروع توضیحات درباره تعمیرات جک درب پارکینگ، چنانچه نیاز به تعمیرات جک درب پارکینگ دارید ، می توانید با شماره تلفن 02122254005 تماس بگیرید.
تعمیر جک درب پارکینگ
جک درب پارکینگ از نوع ریلی معمولا برای درب هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عریض و تک لنگه هستند؛ در واقع در این نوع درب ها قسمتی از آن ثابت است و قسمت دیگر ریلی می باشد که بر روی جک سوار است و در امتداد آن حرکت می کند. امکان استفاده از جک درب پارکینگ تلسکوپی در این مدل از درب ها به علت عریض بودن آن نمی‌باشد و با استفاده از جک ریلی، باعث سهولت در رفت و آمد ساکنان می شوند.
دانستن این نکته در مورد درب های ریلی حائز اهمیت است که باید در سمت قسمت سیار درب، فضای کافی برای جابجایی آن وجود داشته باشد تا زمانی که قسمت سیار به انتها رسید، کاملا در لولا چفت شود و فضای خالی و شکافی (هر چند کوچک) برای ورود افراد غریبه وجود نداشته باشد. چرا که وجود هر گونه شکاف می تواند زمینه ساز ورود افراد غریبه با استفاده از اهرم هایی مانند دیلم و سایر وسایل دیگر شود. در این حالت فرد سارق به راحتی وارد منزل می شود و به اموال ساکنان دسترسی پیدا می کند.

موارد استفاده از جک درب پارکینگ

درب هایی با جک ریلی معمولا در مکان هایی استفاده می شوند که ورودی عریضی دارند و افراد زیادی به آن جا رفت و آمد می کنند. همچنین وسایل نقلیه سنگین و مرتفعی به آن جا وارد می شوند. از درب هایی با جک ریلی در ساختمان‌هایی با پار کینگ عریض،در کارخانه ها و یا دامداری ها استفاده می شود. در این گونه مکان ها معمولا درب های عریضی کار گذاشته می شود که باز و بسته کردن آن ها نیازمند صرف نیرو و انرژی زیادی است که یک فرد از پس آن بر نمی آید. به خصوص که در طول روز، بارها و بارها باید این درب باز و بسته شود. بنابراین ایده استفاده از درب با جک ریلی، برای سهولت در باز و بسته شدن درب ها داده شد و به سرعت جایگزین درب های دو لنگه و چهار لنگه شد.

نوع کارکرد جک درب پارکینگ

درب هایی که برای حرکت خود از تکنولوژی جک ریلی پارکینگ استفاده می کنند، علاوه بر موتور(انرژی لازم برای حرکت قسمت سیار از طریق نیروی موتور تامین می شود)،نیاز به ریلهایی دارد که بر روی زمین کار گذاشته می شوند و قسمت سایر درب بر روی بستر آن حرکت می کند.چرخ دنده های موتور بر روی ریلها قرار می گیرند و با نیرویی که از آن می گیرند، شروع به حرکت دادن درب می کنند. در این حالت دنده های ریل و موتور هر دو با هم درگیر می شوند و این اروی هم لغزیدن چرخ دنده ها سبب حرکت درب می شود. 

چه زمانی نیاز به تعمیرکار جک درب پارکینگ داریم؟

همان طور که گفتیم، برای حرکت کردن درب ریلی، می بایست تا چرخ دنده های موتور با چرخ دنده های جک ریلی درگیر شوند تا عمل انتقال درب سیار اتفاق بیفتد. گاهی ممکن است در ساختار چرخ دنده این ریل ها ایرادی مانند شکستگی و خوردگی ایجاد شود که مانع باز یا بسته شدن درب می شود و سبب این می شود که دنده های ریل و دنده های موتور به درستی روی هم نلغزند. در این زمان است که شما به تعویض و یا تعمیر جک ریلی خود نیاز پیدا می کنید .

انواع خدمات تعمیرات جک درب پارکینگ در تهران

1. تعمیرات موتور جک های ریلی و هیدرولیکی پارکینگ در تهران
2. تعمیر مشکل کوبیده شدن درب به هنگام بسته شدن درب در لحظه انتهایی
3. تعمیرات سیم پیچ موتور و بخش برقی موتورها
4. تعمیر مشکل سرعت کند یا تند در بسته شدن انواع درب های اتوماتیک
5. تعمیرات مشکلات توقف جک در بین راه
6. تعمیر مشکل خلاص نشدن جک پارکینگی و خلاص کن جک هیدرولیک
7. تعمیر دنده ها و تراشکاری دنده ها و یا تعویض دنده
8. استفاده از روان کننده های مختلف برای سرویس کاری درب ها 
9. تعمیرات گیربکس جک پارکینگی و ریلی
10. تعمیر ماردون و چرخ دنده های وابسته به آن
11. تعمیرات بخش میکروسوئیچ و سنسورهای درب اتوماتیک و درب ریلی
12. تعمیرات درب هیدرولیکی پارکینگی و ریلی
13. تعویض اورینگ درب هیدولیک و تعویض روغن هیدرولیک
14. تعمیر مشکل بورد فرمان مرکزی جک الکترومکانیک و هیدرولیک
15. تمیرات مشکل عمل نکردن چشمی ها و سنسورهای جک
16. حل مشکل برنامه ریزی انواع جک های پارکینگی و ریلی و هیدرولیک
17. حل مشکل ست کردن ریموت و عملکرد چند حالته ریموت روی انواع جک پارکینگی
18. سرویس کاری و روغن کاری تخصصی انواع درب پارکینگی و هیدرولیک و ریلی
19. سیم کشی مجدد و تعویض سیم کشی انواع درب اتوماتیک

هزینه تعمیرات جک درب پارکینگ

توجه نمایید که هزینه تعمیرات جک درب پارکینگ بنابر شکل، اندازه وهمچنین مدل آن متفاوت می باشد.
همچنین می توانید پیش از تماس با تعمیرکاران جک ریلی درب پارکینگ سلامت چرخ دنده ها را چک کنید و اگر تنها مشکل لغزش چرخ دنده ها بر روی یکدیگر بود، با کمی روغن کاری آن را رفع کنید. اما در صورت حل نشدن مشکل، می توانید با تهران ایمن تماس بگیرید . شماره تماس ما :  02144557008

گارانتی کتبی تعمیرات جک درب پارکینگ

به عنوان یک مشتری انتظار دارید که مشکل جک درب پارکینگ شما در کمترین زمان ممکن حل شود و همچنین با هزینه ای به صرفه انجام گیرد. ما نیز نیاز مشتریان مان را درک می کنیم و به شما این تضمین را می دهیم که تعمیرکاران تهران ایمن ما در زمینه عیب یابی و تعمیر جک درب پارکینگ حرفه ای هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. تمامی خدمات تهران ایمن دارای گارانتی کتبی 9 ماهه می باشد .

گارانتی تعمیر جک درب پارکینگ

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق مجموعه تهران ایمن می باشد.